Veelgestelde vragen Comfort Service

Hier vindt u de veelgestelde vragen rondom de Comfort Service.

À la carte eten

Mag ik alles wat op de menukaart staat eten?

Afhankelijk van uw medische conditie is het mogelijk a al carte te eten. Raadpleeg vooraf uw arts of verpleegkundige

Beauty en wellness arrangementen

Zijn de behandelaars van de beauty en wellness arrangementen in dienst van Bronovo?

De beauty en wellness behandelaars zijn allemaal zelfstandigen; wij hebben een samenwerkingsovereenkomst met hen.

Hoe kan ik een beauty en wellness behandeling regelen?

In de webshop bestelt u een waardebon. Deze wordt op uw kamer afgeleverd. Hierop staan de contactgegevens van de behandelaar. U belt deze zelf om een afspraak te maken.

Hoe is de kwaliteit van de beauty en wellness behandelaars?

De behandelaars hebben allen een diploma en ruime ervaring met ziekenhuispatienten en andere hulpbehoevenden. gediplomeerde en ervaren behandelaars, die gewend zijn om patiënten te behandelen.

Waar vinden de beauty en wellness behandelingen plaats?

De meeste beauty en wellness behandelingen kunnen plaatsvinden op uw kamer. Vraag naar de mogelijkheden bij de betreffende behandelaar.

Is het medisch verantwoord dat ik als patiënt een beauty en wellness behandeling onderga?

Afspraak voor een behandeling kan worden gemaakt na overleg met uw arts of verpleegkundige. Zij beoordelen of het medisch verantwoord is.

Is mijn waardebon ook na ontslag geldig?

De cadeaubon is ook na verblijf bij de betreffende behandelaar te verzilveren. De geldigheidsdatum vindt u terug op de bon. De meesten werken in of in de omgeving van Bronovo.

Bestellen en betalen

Hoe kan ik een arrangement vanuit bed bestellen?

Met uw smartphone, tablet of laptop surft u naar de webshop. Het werkt net zoals thuiswinkelen, dus ook de betaling kan online. Een andere mogelijkheid is dat u de bestelling van uw keuze doorgeeft aan de hotelservicemedewerker. U kunt deze aanspreken of bellen via telefoonnummer 070 312 45 76. Dit nummer kunt u ook bellen voor arrangementen die niet in de webshop staan.

Hoe kan ik betalen voor producten in de webshop?

U kunt veilig betalen met Ideal of met uw credit card. Hiervoor worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Hoe kan ik betalen voor arrangementen tijdens opname?

Tijdens opname kunt u betalen met een pinpas; wij beschikken over een mobiele pinautomaat, waarmee we op uw kamer de betaling kunnen afhandelen.

Comfort kamers

Ik heb een Comfort kamer gereserveerd. Is het zeker dat ik deze kamer krijg?

U krijgt de kamer van uw keuze, tenzij medische noodzaak van ons vraagt de kamer vrij te geven. In dat geval verblijft u op een afdeling totdat we weer een Comfort kamer weer beschikbaar hebben. Uiteraard worden hier geen kosten voor in rekening gebracht.

Parkeren en vervoer

Is het veilig als ik een chauffeur mijn auto laat parkeren via valet parking?

De chauffeurs hebben ruime ervaring in dit werk. Zij zijn daarnaast getraind om zorgvuldig met uw auto om te gaan. Mocht er desondanks schade ontstaan, dan doen wij er alles aan om dit voor u te laten herstellen.

Ik wil graag veilig thuisgebracht worden na ontslag in Bronovo. Wat zijn de mogelijkheden?

U kunt een chauffeur inschakelen die u in uw eigen of gehuurde auto thuisbrengt. Ook kunt u een begeleider bellen om u te helpen tijdens uw openbaar vervoer rit. Kijk voor meer informatie op de pagina veilig thuisbrengen van Jeeves, of bel 026 - 333 74 32.

Persoonlijk begeleider

Zijn persoonlijk begeleiders in dienst van Bronovo?

Persoonlijk begeleiders werken voor Senior Service, een samenwerkingspartner van Bronovo.

In welke situaties kan ik een persoonlijk begeleider inschakelen?

Een persoonlijk begeleider kunt u voorafgaand, tijdens en na opname in Bronovo inschakelen. Voor een luisterend oor bij een medisch specialist, om spullen mee te brengen of voor begeleiding thuis in de eerste dagen na ontslag.

Lees meer over de Senior Service, op de website van Jeeves, of neem rechtstreeks contact op via: telefoonnummer 026 - 333 74 32/ info@seniorservice.nl 

Kan een persoonlijk begeleider als thuiszorgmedewerker of huishoudelijke hulp worden ingeschakeld?

Nee, een persoonlijk begeleider is een betaalde vervanger van een mantelzorger en verricht geen medische handelingen of schoonmaakwerkzaamheden.

Een persoonlijk begeleider kost € 20,- per uur. Worden deze kosten vergoed?

Alleen als u een PGB heeft met ‘begeleiding’ als indicatie, kunt u deze dienst uit uw PGB betalen. Vraag naar de mogelijkheden bij Senior Service 026-333 74 3, info@seniorservice.nl

Verloopt de betaling van een persoonlijk begeleider via Bronovo?

Nee, de betaling verloopt rechtstreeks via Senior Service, nadat u met hen heeft afgesproken welke begeleiding u wenst.

Is een persoonlijk begeleider betrouwbaar?

Alle persoonlijk begeleiders van Senior Service zijn zorgvuldig geselecteerd en beschikken over een positieve Verklaring omtrent Gedrag.

Wenskaart versturen

Hoe kan ik een wenskaart versturen?

Via cards to care kunt u een wenskaart laten bezorgen op de kamer van uw dierbare. Een deel van de opbrengst komt ten goede aan Vrienden van Bronovo, zij ondersteunen projecten die het verblijf van patiënten en hun familie veraangenamen.